Det är nu det kallas lov!

Har inte haft några vanliga lektioner idag förrutom foto så dagen har varit skön. Foto var också rolig idag för en gångs skull för jag Ida och Matilda var i studion. Bilderna blev väl som dom blev men vi hade roligt iallafall! Gick en runda i storstaden efter skolan med Matilda och Maja. Blev inte så långvarigt för det är RIKTIGT kallt ute och extremt mycket snö!!! Igår sa jag att jag skulle börja använda stövlarna lite mer men det är ju sjukt svårt att gå i klackar när när det är glashalt ute och vem ramlar inte om inte jag? Både i förgår, igår och idag. Haha är ganska klumpig av mig.
Och måste ju säga att mitt lov redan har börjat. Har ingen idrott imon så jag bara njuter av min ledighet nu. åhh va skönt jag ska ha det när alla går till skolan imorgon klockan 8 och jag ligger förtfarande och sooooover! hihihi men nu ska jag ändå snart hoppa i säng för jag ska ändå upp i tid imorgon och jobba!

Sov så gott alla snögubbar!




Studiobilder

 




Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vad söt du är ! :*

2009-12-18 @ 16:27:48
URL: http://Piiiiiiinklady.devote.se
Postat av: Sandra

Nej men du är sötis :)

2009-12-18 @ 16:58:23
URL: http://saaaaaaandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0