Dagen innan julafton

Är inte så bra på namnen på dagarna såhär innan och efter jul. Men jag tror det är lilljulafton idag och det menas alltså att det blir julfirande hos pappa med bror och ulrika. Julmat och presentutdelning.
Jag vet iallafall att det är den stora dagen imorgon. JULAFTON! Ser inte fram emot det lika mycket detta året och det ser ut som snön håller på att försvinna. Tänk om den är borta imorgon! Nu när det väl har kommit snö kan det väl stanna på julafton också. Vi får väl hoppas på det bästa! Får även träffa morfar imorgon, det ska bli jätte roligt.
Nu är jag hungrig så ska väl ta mig något att äta!

Ni får ha en jätte bra jul så hörs vi! :D

 

Haha God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0