Sommarlovet 2009

Jag har nog inte insett att sommarlovet är slut fören nu. Imorgon börjar skolan på riktigt. Långa dagar, jobbiga lektioner och läxor. Sommarlovet 2009 har varit det bästa sommarlovet någonsin. Har lärt känna nya personer, har haft den bästa tiden med mina gammla kompisar. Har haft det underbart, roligt och allt man kan med min bästis. Jag har gråtit, skrattat så jag gråtit och bara njutit av livet. Känns som man inte har hunnit med lika mycket som man brukar, att man inte gjort så mycket olika saker utan bara varit med kompisar, solat och badat.  Det har helt enkelt bara varit helt underbart! Men nu får man ta sig igenom ett år till i skolan tills ett nytt sommarlov börjar!























Kommentarer
Postat av: Den vet

Fin maja : D

2009-08-23 @ 21:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0