Jobbig början på dagen!



Dagen började med jogging och bad...Hur segt som helst verkligen. Är inte så vältränad av mig så tyckte det var ganska jobbigt. haha borde nog börja träna upp min kondition lite. Men jag överlevde morgonen och jag, Matilda, Emma och Martina tog det lungt och gjorde oss iordning i lugn och ro imed att vi hade håltimme till 12. Gjorde klart vårt samhällsarbete med så man slapp göra det hemma. Haha sen har jag märkt att jag har gnällt väldigt mycket idag...men...men dagen har ju varit jobbig. hihi. Hade sedan spanska kl 12 till halv 2 och sen slutade man för dagen. Ikväll kl 6 åker jag till asarum med tjejerna och tittar på fotboll.

I want you and your beautiful soul

/Sandra Nilsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0